Már megint

 2010.01.30. 13:35

nem sikerült kioltani anyósomék körülbelül 2 méteres kapuján, a körülbelül 2 méter széles autómmal. Erre újabb "ékes" bizonyíték csúfosodik a baloldalon. (na ott eddig még úgysem volt) Még mák, hogy a tükör nem fix, különben most eggyel kevesebb lenne az autómon, és eggyel több a táskámba...

Erről az jutott eszembe, hogy amikor kicsi voltam mindig azzal a szöveggel öltöztettek föl, hogy "vigyázz, le ne edd", "vigyázz, ki ne lyukaszd (vagy likaszd, ha apumamáéknál voltam)". Ilyenkor persze tuti, hogy valamelyik - legtöbbször mindkettő - megtörtént. Úgy nőttem fel, hogy soha nem tudtam milyen színű nadrág van rajtam, annyi katica, csiga, autó, szőke kislány/kisfiú, mackó, pöttyös labda, aktuális mesehős (törppillára például élénken emlékszem. A bal farpofámon hordtam úgy 2-3 hónapig), más már befoltozhatatlanná vált nadrág anyaga volt rajta.

A helyzet azóta sem változott...

Úgy látszik én genetikailag képtelen vagyok "vigyázz"-ni! 

 

 

 

 

 

 

 

és ki hitte volna Boldizsárkáról anno, hogy pár év és divatdiktátor lesz

Címkék: ego kocsi törpeboldi

A bejegyzés trackback címe:

https://boldizsarka.blog.hu/api/trackback/id/tr31708968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása