Szerintem,

 2010.02.03. 15:40

az ilyen "gagyi" zenék azért jók:

 

 

 ha egyáltalán jók...

mert mindenki arra gondol, amikor hallgatja őket, amire csak akar...

Szóval érted, hallgatod a számot, a szövegnek semmi értelme, de a ritmusa jó (! mondjuk azért ez kitétel, hogy valamilyen szempontból "fogható" legyen a ritmusa!), és a számból meg-megragad egy-két szó, és te azt úgy magyarázod magadnak, ahogy neked tetszik! Amilyen hangulatba vagy...

Nekem pölö, ez a szám, amellett, hogy hányás, a szabadságot szimbolizálja.. Meg ne kérdezd miért! 28 múltam, szóval az emoról, csak úgy hallottam, mint a nagymamám a celebekről... ja-ja a TV-ből... Ezt az érzést sugallja... Meg azt, hogy ne add fel, mert van még hova, van még miért, van kinek...

B@sszameg zenei analfabéta vagyok!!

Címkék: zene ego

A bejegyzés trackback címe:

https://boldizsarka.blog.hu/api/trackback/id/tr311726849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása