Tefefonbeszélgetés nagymamával

 2010.02.22. 19:56

- Szia mami!

- Szia! Ettél?

- Ettem!

- Biztos ettél!

- Igen ettem!

- De ebédet is!

- Mama ettem!

- Akkor ettél!?

- ETTEM! Képzeld lemostam a kocsit!

- Megfáztál!

- Nem fáztam meg!

- De nem vittél pulcsit!

- De hoztam!

- Akkor nem vetted fel... Istenem megfázott ez a gyerek!

- Mama, felvettem és nem fáztam meg!

- Akkor nem fáztál meg?

- MAMA NEM FÁZTAM MEG! Majd holnap megyek!

- Leteszed? Még nem is beszélgetünk...

Jó is az ha az emberért aggódnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldizsarka.blog.hu/api/trackback/id/tr251781590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása